Главный офис: 49094, Украина, Днепропетровская область, Днепропетровск, ул. Набережная Победы, 50 МФО: 305299 Лицензия НБУ: № 22 от 04.12.2001 |
Инфолиния: 8–800–500–00–30 Сайт: Банкоматов: 311 посмотреть все |
ПриватБанк - современный универсальный банк
Обладая генеральной лицензией Национального Банка Украины на проведение банковских операций, ПриватБанк осуществляет весь спектр имеющихся на отечественном рынке банковских услуг по обслуживанию корпоративных и частных клиентов в соответствии с международными стандартами. Долгосрочный интерес клиента - главный приоритет в работе банка. С клиентами работает высококвалифицированная команда специалистов и персональные менеджеры, которые несут ответственность за обеспечение качественного обслуживания, оперативное и точное удовлетворение потребностей клиента. Внедряя новые виды банковских услуг и постоянно совершенствуя комплекс банковского обслуживания, на начало 2008 года банк обслуживал 260 тысяч корпоративных клиентов, частных предпринимателей - 245 тысяч и свыше 15 миллионов счетов физических лиц. Объем привлеченных банком средств юридических лиц на 1 января 2008 года составляет 10,2 млрд. грн. Объем средств физических лиц, привлеченных ПриватБанком на 1 января 2008 года составляет 23 млрд. грн. (наибольший показатель среди всех украинских банков), в том числе депозитный портфель физлиц - 17,66 млрд. грн.
Национальная сеть банковского обслуживания
Национальная сеть банковского обслуживания ПриватБанка, включающая в себя 2 860 филиалов и отделений по всей Украине, позволяет любому клиенту получить самый высокий уровень обслуживания практически в любой точке страны. Широкий круг зарубежных партнеров ПриватБанка не только демонстрирует его признание в качестве полноправного участника мировой банковской системы, но и, самое главное, позволяет наиболее широко удовлетворять потребности клиентов банка, связанные с их международной деятельностью. ПриватБанк поддерживает корреспондентские отношения с крупнейшими иностранными банками, эффективно сотрудничая с ними на различных сегментах финансового рынка. ПриватБанк является уполномоченным банком по обслуживанию кредитных линий Мирового банка реконструкции и развития (МБРР), Европейского банка реконструкции и развития (ЕБРР) и Украинско-Немецкого Фонда, направленных на развитие малого и среднего бизнеса. ПриватБанк единственный из украинских банков имеет зарубежный филиал на Кипре, также банк активно развивает систему современных финансовых услуг в России и Латвии через свои дочерние банки "Москомприватбанк" и Paritate Banka.
Виталий - vitaminzvm [+at+] gmail.com
"ПриватБанк" сприяє збільшенню крадіжок коштів з банківських карт.
21 лютого 2013 року став жертвою шахрайских дій, крадіжки грошових коштів з платіжної картки ПАТ КБ «ПриватБанк» на суму 727,73 грн. (сімсот двадцять сім гривень сімдесят три копійки). Подібний випадок крадіжок неодиничний, має масовий характер і несе загрозу безпеці банківської системи. ПАТ КБ «ПриватБанк» без попередження клієнтів в односторонньому порядку впровадив функцію безкарткового зняття готівки з банкоматів, використовуючи при цьому тільки мобільний телефон, знизивши тим самим безпеку коштів на картці, безпека на пряму залежить від мобільного оператора, який не несе відповідальність за кошти. Таким чином ПАТ КБ «ПриватБанк» сприяє збільшенню крадіжок коштів з банківських карт. Шахраям досить переоформити на себе картку мобільного зв'язку (на яку закріплена картка Приватбанку) і мати повний доступ до коштів на картці ПриватБанку.
Я являюся клієнтом ПАТ КБ «ПриватБанк». 21 лютого 2013 року на українських інтернет порталах www.emarket.ua, www.slando.ua, www.torg.ua я розмістив оголошення про продаж планшетного ПК. Незадовго після розміщення до мене зателефонувала людина (0632209967) з наміром купити даний товар, з якою ми узгодили по телефону спосіб оплати – передоплата на мій картковий рахунок в ПАТ КБ «ПриватБанк» і спосіб доставки – перевізник «Нова пошта» (оскільки так званий клієнт проживав в іншому місті). Адресу доставки сказав, що сповістить мені після оплати за допомогою смс повідомлення. Я надіслав йому номер своєї картки і чекав перерахування коштів на свій рахунок. О 19:17 цього ж дня до мене надійшов дзвінок з приватного номера. Чоловік представився представником ПАТ КБ «ПриватБанк» і сказав, що до них поступила заявка на перерахування суми в розмірі 3700 гривень (сума яка була обумовлена мною та клієнтом) на мій картковий рахунок і для підтвердження цієї операції попросив назвати коди з смс повідомлень, які він мені надіслав з номера 10060 під час нашої розмови. Назвавши йому ці дані, чоловік ввічливо попрощався і після закінчення нашої розмови я отримав смс сповіщення з того ж самого номера 10060 про зняття готівки з банкомату у розмірі 700 грн. (сімсот гривень) і 27 грн. (двадцять сім гривень) 73 коп. (сімдесят три копійки) – комісія за зняття готівки. Я відразу ж зателефонував на гарячу лінію ПАТ КБ «ПриватБанк» для з’ясування цих обставин. Оператор ПАТ КБ «ПриватБанк» сказав, що вас обманули і запропонував мені заблокувати картку, на що я погодився. На наступний день я звернувся в відділення ПАТ КБ «ПриватБанк» в своєму місті для написання заяви на службове розслідування, а також в правоохоронні органи з написанням заяви за фактом шахрайства. По сьогоднішній день не отримав жодної відповіді ні від одної з цих установ. До моменту шахрайства на моєму картковому рахунку знаходилися гроші у сумі 9 грн. 20 коп. (дев’ять гривень двадцять копійок). Основна частина знятих шахраями коштів були кредитними. Платіжну картку в ПАТ КБ «ПриватБанк» я відкрив виключно для розрахунків в точках продажів за власні зараховані кошти на картковий рахунок і встановлення кредитного ліміту я не просив, тому що ніколи не користувався кредитами і не мав наміру користуватися. Знята шахраями сума являється половиною моєї місячної заробітної плати. 5 березня я написав заяву на проведення обєктивного службового розслідування голові НБУ.
Сергей - an7096bt [+at+] i.ua
Перечислил деньги на карточный счёт, деньги пропали. Дозвониться невозможно. Пробовал написать жалобу на сайте банка, всё время одно и тоже: "•Веб-узел находится в состоянии обслуживания.
•Программа веб-узла содержит ошибку."
Natalia - nboychuk [+at+] rambler.ru
22.12.12 я з банкомата поповнювала рахуном мобільного оператора карточою 4246005401508853 на суму ГРОШІ ПРОПАЛИ!!!
23.12.12 я вимушена була через банкомат оплатити повторно
Я хоче зрозуміти куди поділися мої кошти, на протязі години через гарячу лінію я намагалася це зробити і абсолютно безрезультатно, 7 раз переказувала одне і тех саме, "очікувала на лінії",звязок відключався і все повторювалося знов
Я принципово хочу зрозуміти ДЕ КОШТИ (це вже відбувається не вперше!)
Сподіваюся отримати відповідь, можна за телефоном 0634438547
і ще ...
1)сервіс Ваш дедалі гіршає, додзвонитися не можливо,
2)оператори не володіють навичками роботи у вашій пошуковій системі,
3)гроші зникають
4) СМС з інформацією по руху грошових коштів розрахункового рахунку приходить із запізненням, або ж не приходить взагалі (сьогодні о 16:34 було здійснене переміщення 200 грн. на вказану карточку, вже 18:09 повідомлень немає)
5) в системі клієнт банк просила в меню операцій із картковими рахунками підключити карткові рахунка, з 3 існуючих підключили 4(один мені не відомий), а тепер зникли всі разом
... а може міняти банк?
Бойчук Н.М.